maanantai 6. lokakuuta 2014

Valokuvia arjesta

Kuljin menneen viikon järjestelmäkamera kädessäni, jos en nyt koko ajan niin hyvin tunnollisesti kuitenkin. Puhelimen muisti kyllä täyttyy hyvää tahtia sellaisista ihan tavallisissa arkitilanteissa otetuista kuvista, mutta hyvälaatuisina, kunnon kameralla otettuina niitä on melko vähän. Yleensä se järkkäri tulee kaivettua kaapista vasta sitten, kun ollaan lähdössä johonkin, missä ei usein käydä.


Tässä jotain kuvausviikkoni satoa satunnaisessa järjestyksessä:

Jos mä vähän punnerran tässä keittiön lattialla sillä aikaa kun äiti syö puuronsa.
No enkä punnerra, kiskon siltä sukat jalasta!  
Tällä tyhjällä kulpolla ei vissiin enää tee mitään...
Kisuveikan kanssa on kiva kurkkia maton alle.
Ahaa! Nyt löytyi aarteita. Tyhjennänpä nämä kaikki tähän lattialle!

Äiti voi vähän askarrella sillä aikaa kun minä nukun.

Ja syödä vähän välipalaa.
Tai vaikka lounasta.

Ihan kivan pallon se mulle teki.

Minä ainakin syön ihan itse!

Ja mulla on kaks hammasta ja ihan oma hammastahna.

Mutta en kyllä jää tähän odottelemaan, että puet mulle päälle.
Ja ihan oikeesti, äiti, sukat? En mä näitä pidä.
Ulkona on ihan kivaa. Minä matkustan vielä vaunukopassa.
Voin nukahtaa nyt sitten vaikka vartiksi, että äiti saa otettua jonkun nolon hissiselfien.


Sen pituinen se!

2 kommenttia:

  1. Olipa kivoja kuvia! :) Meillä ei myöskään tykätä sukista ja kurkitaan maton alle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu täytyy olla tarkkana, että myös mattojen alta on imuroitu!
      Sukat pysyy meillä jalassa yleensä 10-30 sekuntia. Siksi tyttö onkin melkein joka kuvassa sukkahoususillaan. ;)

      Poista